مراحل و نحوه سفارش

روند اجرای پروژه محصولات صنایع فلزی البرز

در صورت وجود هر گونه سوال میتوانید از راه های ارتباطی معرفی شده با ما تماس بگیرید بیشتر

01.

انتخاب محصول

مشتری عزیز می تواند از طریق تصاویر موجود در سایت و همچنین ارتباط از طریق تلفن و چت آنلاین از آخرین محصولات ما باخبر شده و محصول مورد نظر خود را انتخاب نماید.

02.

مشاوره رایگان

پس از انتخاب محصول می توانید از طریق تلفن و یا چت آنلاین با کارشناسان ما مشاوره رایگان کرده و آشنایی بیشتری از محصولات کسب نمایید.

03.

بازدید فنی کارشناس

در صورتی که نیاز به بازدید فنی توسط کارشناس فنی صنایع فلزی البرز باشد، پس از اعلام شما، کارشناس به محل مورد نظر اعزام خواهد شد.

04.

عقد قرارداد نهایی

پس از انجام مراحل فوق و بررسی جوانب، عقد قرارداد در محل شما و یا دفتر فروش صنایع فلزی البرز انجام می شود.

05.

تحویل پروژه

پس از عقد قرار داد و توافق زمانبندی، کارشناسان فنی البرز به محل اعزام شده و مراحل اجرا و نصب کار را تمام و کمال انجام خواهند داد.

06.

پشتیبانی کامل

پس از انجام پروژه نیز در کنار شما خواهیم بود و تیم مشاوره ای و تیم فنی همواره آماده رسیدگی به نیاز و سوالات مشتریان عزیز می باشد.